Suositut tekstit

sunnuntai 30. huhtikuuta 2006

Meemejä liikenteessä

* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja "adjektiivi")

Hyvää päivää, olen Petteri Sutela Vaasasta. Minulla on ikää 43 vuotta ja jätettyäni koulutukseni kesken elän vaimoni tuloilla. Olen innokas penkkiurheilija, erityisesti jääkiekko on lähellä sydäntäni. Minulla on kuusi lasta. Hiukseni ovat vaaleanruskeat ja silmäni niin siniset, että ne ovat lähes mustat. Kuuntelen erityisesti Humppa-Veikkojen suomenkielisiä sovituksia Beatlesien kappaleista sekä Hurriganesia. Lempiartistini on kuitenkin Pádraigín Ní Úilleacháin. Minua kuvaa parhaiten adjektiivi "hyvännäköinen".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on suljettu. Jos ajattelit kirjoittaa tänne jotain paskaa, niin tiedoksesi: siitä ei tule mitään nyt eikä koskaan.

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.