Suositut tekstit

perjantai 18. maaliskuuta 2005

Katinkultainen paskanärhi

Näköjään on taas jaossa Kultainen kuukkeli -palkintoja. Notatkin lukijoille esitän vetoomuksen, ettette äänestäisi ettekä ehdottaisi Notatkia mihinkään kilpailun sarjaan eikä kategoriaan. En halua olla kyseisen kilpailun, en sen järjestäneen tahon enkä raatiin kuuluvien ihmisenmuotoisten avaruusolentojen kanssa missään tekemisissä, en ehdokkaana, en voittajana enkä häviäjänä. Viime vuonna olin ehdolla, nyt pitäisin jo ehdokkuuttakin loukkauksena. Eversti Eeva "Earl Grey" Leväsen ja hänen kanssabloggaajiensa masinoiman provokaation jälkeen en pidä suurinta osaa Blogistanin ns. sisäpiiristä edes inhimillisen olennon väärteinä. Vallankin mies, joka julkisesti kiljuu Tämän vuoksi minä rakastan tuota naista! hänen tyttöystävänsä julkaistua blogissaan minua koskevia pedofiliavihjailuja, on mielestäni moraalisesti niin alhaisella tasolla ja kieroutunut, ettei hän enää kuulu inhimillisten ihmisten valikoituun seuraan, enkä osaa pitää ihmisarvoisena ihmisenä myöskään ketään, joka sellaisen miehen kanssa vaivautuu vaihtamaan ystävällisen sanankaan.


Me normaalit ihmiset, näettekös, rakastamme läheisiämme, emme siksi, että nämä kertovat solvaavia juoruja kolmansista osapuolista, mutta mahdollisesti siitä huolimatta.


Muuten, minulla ei ole moraalista eikä lain vaatimaa velvollisuutta olla kertomatta kaikelle kansalle sellaisen henkilön oikeaa nimeä, jonka kanssa olen ollut jo korjaamattomissa riidoissa siinä vaiheessa kun hän sen minulle paljasti ja jonka kanssa en todellakaan ole sopinut sen salassa pitämisestä.


Valitkaa Auripigmentoiduksi korppikotkaksenne vaikka Kristittynä maailmassa, joka kategoriassa - ai niin, sori, hän ei taidakaan olla enää maisemissa. Mikä vahinko. Jos olisi, minä ehdottaisin häntä. Hän olisi kuitenkin parempi vaihtoehto kuin kaikki palkinnot kavereilleen ehdokasasettelun ohi jakava sisäpiirinne.