Suositut tekstit

tiistai 3. maaliskuuta 2020

Osoittauduin taas profeetaksi - Mina förutsägelser besannades igen

Martti J. Kari, kyberturvallisuuden asiantuntija ja reservin eversti, sanoi äskettäisessä haastattelussaan, että Suomen poliittinen polarisaatio johtuu ulkopuolisesta (ts. Venäjän) aiheuttamasta horjuttamisesta. Minulle on ollut selvää jo vuosikaudet, että äärioikeiston nousulla ei ole mitään Suomen omasta poliittisesta historiasta kumpuavaa syytä: äärioikeisto tuli Suomen politiikkaan ikään kuin sivusta.

Martti J. Kari, expert i cybersäkerhet och överste i reserv, konstaterade nyligen i en intervju att den politiska polariseringen i Finland beror på destabilisering utifrån, dvs. genom ryska agenter. För mig har det varit klart sedan många år tillbaka att extremhögerns uppgång i Finland inte beror på några skäl som kunde återföras till vårt land egen politiska historia: högerextremisterna gjorde sitt intrång liksom från flanken.  

Hulluna pidettiin ja hulluksi haukuttiin. Äärioikeisto nosti sellaisen maineenpilaamiskampanjan, että sain potkut mediasta ja siteeraamiskiellon. Mutta katsokaapa, mitä asiantuntijat nyt sanovat.

Man ansåg att jag var galen och man kallade mig en galning. Extremhögern riktade en sådan svartmålningskampanj mot mig att jag sparkades ur medierna och belades med de facto citeringsförbud. Men kolla vad riktiga experter nu säger.

Eiköhän olisi kunnianpalautuksen aika meikäläisellekin?

Är det inte dags att rehabilitera också mig?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on suljettu. Jos ajattelit kirjoittaa tänne jotain paskaa, niin tiedoksesi: siitä ei tule mitään nyt eikä koskaan.

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.