Suositut tekstit

torstai 8. tammikuuta 2015

Ylläpidolta

Koska tätä blogia ilmeisesti vielä joku jossain lukee, tässä pari ilmoitusta:

  • Paljastetun blogissa julkaistut tekstit on tarkoitus pääsääntöisesti julkaista myös täällä. Kopioin niistä huomattavan osan tänne viime itsenäisyyspäivän aikoihin, ja nyt olen korjannut niiden julkaisupäivämäärän Paljastetun ensijulkaisun mukaiseksi. Sisältö saattaa erota Paljastetussa julkaistuista versioista, koska täällä voin editoida niitä, Paljastetussa en - en ole nimittäin koskaan oppinut käyttämään sitä käyttöliittymää.
  • Jos joku etsii viime aikojen luetuimmaksi noussutta merkintääni Hommalaisuuden maanpetoksellinen luonne, senkin julkaisupäivämäärää on muutettu alkuperäisen Paljastettu-julkaisun mukaiseksi. Tässä on linkki sen uuteen paikkaan: http://panuhog.blogspot.fi/2014/12/hommalaisuuden-maanpetoksellinen-luonne.html
  • Kirjoitan suomeksi periaatteessa ainoastaan rasisminvastaista propagandatekstiä, Kaikkia muita asioita käsittelen muilla kielillä. Suomeksi kirjoitan tieteellisistä ja taiteellisista aiheista vain jos maksusta sovitaan, Iirinkielisiin kirjoihini voi perehtyä Evertype-kustantamon tai Litriocht.comin nettisivuilla. Iirinkielistä nettikirjoitteluani voi seurata An Tuairisceoir -blogista, johon toisinaan laadin esimerkiksi populääritieteellisiä tekstejä.
  • "Panuhuoneen" tekstit ovat tallessa sekä minulla yksityisesti että Plaza.fi:n sivuilla (vaikka jälkimmäisestä olen ajatellut nostaa tekijänoikeuskanteen, koska minun annettiin ymmärtää, että ne poistuisivat sieltä kolme kuukautta sen jälkeen kun kirjoitteluni siellä lopetettiin). Suunnitelmissa on Panuhuoneen tekstien työstäminen temaattisesti järjestetyiksi kokoelmakirjoiksi, mutta asiasta käydyt hajanaiset neuvottelut eivät toistaiseksi ole johtaneet tuloksiin.
  • Kommenttiosastolle jätettyihin viesteihin ei vastata, ei liioin muihin yhteydenottoyrityksiin. Facebookissa olen omalla nimelläni. Jollet löydä minua sieltä, niin tiedoksesi: jokainen, joka missään keskustelussa sanoo mitään myönteistä maahanmuuttokriitikoista tai hompansseista, saa saman tien pannaanjulistuksen. Jos et voi elää tämän kanssa, niin voit stanssata vaikka sillä laittomalla pyssylläsi reiän otsaasi ja railon takaraivoosi. En minä sinun perääsi itke eikä pitäisi itkeä kenenkään muunkaan. 
  • Lähtökohtaisesti en myöskään vastaa suomalaisten kaveripyyntöihin, koska he voivat olla natsihäiriköitä.
  • Ja jos nyt tunget kommenttiosastolle selittämään jotain, niin minun pitikin juuri sulkea se palauteloota. Pahoittelen, jos se on vielä auki.