Suositut tekstit

torstai 22. helmikuuta 2018

Seurapiiriuutisia - Societetsnyheter

Kuuluisa perussuomalainen nuorisopoliitikko Sebastian Tynkkynen on julkaissut Twitterissä seuraavansisältöisen päivityksen:

Den välkände sannfinske ungdomspolitikern Sebastian Tynkkynen har på Twitter offentliggjort följande uppdatering:

Jotta voi kokea syvää onnea, pitää kokea myös haikeutta, ikävää ja joskus kipuakin. Kolmen viikon yhteisen seikkailun jälkeen palautin miehen kotiin. Ja lähden kuukauden päästä perään. Nyt on vuorossa ikävöintiä ja haikeutta.

"För att kunna uppleva djup lycka måste man också uppleva vemod, längtan, ibland t o m smärta. Efter ett tre veckors äventyr tillsammans lät jag mannen återvända hem. Om en månad ska jag följa efter. Nu är det dags för längtan och vemod."


Päivityksen yhteydessä oli oheinen kuva:

Uppdateringen var illustrerad med bilden här nere:


Kuva/bild: Sebastian Tynkkynen, Twitter 21.2.2018/den 21 februari 2018

Minähän en tietenkään näistä rakkausasioista koskaan ole mitään tiennyt ja vaimonkin sain pelkällä törpön tuurilla, mutta minusta näyttää ilmeiseltä, että tuo ihmishahmo tuossa kuvassa on afrikkalaistaustainen mieshenkilö. Sebastian Tynkkynen on toki jo aiemmin todennut olevansa sellainen komponentti joka voidaan kytkeä sekä vaihto- että tasavirtaan (kuten me tekniikan miehet sanomme), mutta kun ottaa huomioon, miten maahanmuuttajavastainen ja rasistinen puolue persut ovat (kai Tynkkynen jäi persuihin, eikä mennyt sinisiin? en itse asiassa itsekään tiedä), tuntuu jotenkin typerryttävältä nähdä, että puolueen nuori toivo rypee seksissä mustaihoisen miehen kanssa.

Jag har visserligen aldrig vetat mycket om kärlek och det var bara med ren bondtur som jag lärde känna min fru, men om mina gamla ögon inte sviker så är den där mänskogestalten i bilden en mansperson av afrikansk bakgrund. Sebastian Tynkkynen har visserligen för länge sen erkänt sig vara en komponent som kan kopplas både till växel- och likström (som vi teknikfrälsta säger), men beaktar man den rasism och invandrarfientlighet som grasserar inom sannfinnarna (fast jag inte ens vet om Tynkkynen ännu är sannfinne eller om han anslutit sig till de blåa framtidsmännen), slår det mig med viss häpnad att se, att partiets påläggskalv vältrar sig i sängen med en svart man.

Toki ylläolevasta päivityksestä ilmenee, että Tynkkynen ei yritä auttaa rakastaan asettumaan Suomeen asumaan, vaan tyytyy elämään etäsuhteessa. Ilmeisesti Sebu on siis edelleenkin oikea maahanmuuttovastainen periaatteen mies.

Visserligen framgår det ur uppdateringen ovan att Tynkkynen inte tänker hjälpa sin älskade bosätta sig i Finland, utan nöjer sig med ett distansförhållande. Sålunda är han fortfarande en principfast invandringskritiker.

Kaiken tämän jälkeen minun täytyy kuitenkin todeta, että ilmeisesti feministit eivät niin väärässä olleetkaan nähdessään rasismin takana tiedostamatonta (tässä tapauksessa tosin hyvin tiedostettua) homoseksuaalista himoa mustaan mieheen.

Som slutkläm känner jag mig ändå föranlåten att konstatera, att feministerna kanske inte hade helt fel när de påstod att det ligger ett omedvetet (i det föreliggande fallet är det dock mycket medvetet) homosexuellt begär till den svarte mannen bakom rasismen.

Tämä kuva on tässä vain huumorisyistä, en vihjaile mitään. Den här bilden är här bara för humoristisk effekt, jag insinuerar inte någonting. Kuvalähde/bildkälla: Atte Kajova, Iltalehti 17.4.2011/den 17 april 2011. Linkki alkuperäiselle sivulle/Länk till originalsidan