Suositut tekstit

tiistai 17. toukokuuta 2005

Rakastus

Kai minun piti kirjoittaakin jotakin, mutta lukekaa sen sijaan tämä. Minä juuri luin sen ja nyt osaan vain hymyillä typerästi itsekseni.

Jos minun pitää sanoa mikä hänessä on parasta, niin se on kaikista noista yhteisistä piirteistä ja arvoista huolimatta kuitenkin se henkilökohtainen lojaalius, se että hän pitää minun puoltani pahaa maailmaa vastaan. Ei kai tässä vaikeaa ole muu kuin se että olemme liiankin samanlaisia. Kymmenen vuoden takaisen kauhukokemukseni jälkeen se tuntuu hiukan pelottavalta. Onneksi MK ei ole ollenkaan pelottava. Enkä kyllä minäkään oikeasti. Ainakaan hänen mielestään.

6 kommenttia:

  1. Hehee. Jos olisin kyyninen - mitä en ole, mutta jos - niin epäilisin, että tämmöinen rakkaustarina on vähän liian siisti ja täydellinen ollakseen ihan aikuisten oikeasti totta.

    VastaaPoista
  2. Kyllähän kaikilla pareilla on ongelmansa ja niin meilläkin, mutta ne ovat sitten meidän asioitamme.

    VastaaPoista
  3. Jumala on suuri ja tässä se taas nähtiin.

    Mä tuntisin itseni narratuksi ääliöksi jos mun muijani puhuisi noin, mutta toisaalta mariakristiina onkin sun heilasi eikä mun. Luultavasti sä puolestasi saisit hepulin jos joku rakastuisi suhun niiltä pohjilta, miltä mun muhun.

    Onnea vaan kovasti. Yksin on vittumaista olla ja kaksi hyvä, niin helppoa se on.

    VastaaPoista
  4. Ihan vain muistutuksena kaikille, että tuossa listassa oli lueteltuna siis vain niitä syitä, miksi alunperin halusin tutustua Panuun paremmin ("hurjasta" nettimaineesta huolimatta). Se varsinainen rakastuminen onkin sitten jo vähän toinen juttu (eikä ihan niin helposti järkisyillä selitettävissä), mutta sitä tuskin alan analysoimaan julkisesti netissä.

    Tietysti nettiin päätyy muutenkin vain valikoituja juttuja, joista voi ehkä tulla turhan "ruusuinen" kuva todellisuudesta. Tässä kohtaus oikeus yksityisyyteen on kuitenkin painavampi seikka kuin se, millaisen käsityksen ulkopuoliset suhteesta saavat. Eli en aio kirjoittaa tasapainon vuoksi listaa kaikista Panun huonoista puolista (ja se taitaa tietää ne itsekin niin hyvin, ettei niistä tarvitse erikseen muistuttaa, toisin kuin niistä hyvistä).

    VastaaPoista
  5. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!! :)

    VastaaPoista

Kommentit on suljettu. Jos ajattelit kirjoittaa tänne jotain paskaa, niin tiedoksesi: siitä ei tule mitään nyt eikä koskaan.

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.